Betalen en verzenden

Betalen

Bij onze betaalmethodes kunt u direct tijdens het bestelproces veilig de betaling afhandelen. U rekent af in uw vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw bank.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Achteraf betalen is in onze webwinkel niet mogelijk. 


Is het veilig om te betalen ?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webwinkel.


Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief btw?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief btw.


Ontvang ik een papieren factuur?
Ja, u vind uw factuur in de doos bij het artikel maar ook ontvangt u deze nog per mail.


Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kunt u deze binnen 6 uur annuleren door een email te sturen naar info@borabags.nl. Na deze 6 uur kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.



Verzenden

Wij verzenden de pakketten binnen 1 á 2 werkdagen met PostNL, tenzij anders vermeld in het bestelproces en feestdagen uitgezonderd. Wij verzenden alles traceerbaar in een pakket. Hiervoor brengen wij verzendkosten in rekening, de hoogte van de verzendkosten staan bij de artikelen vermeld.

Bezorging
De bestelling zal op het door u aangegeven afleveradres worden aangeboden door PostNL. Wanneer PostNL het pakket niet bij u kan afleveren, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan ontvangt u een bericht van de bezorger. Wij kunnen geen persoonlijke berichten doorgeven aan de bezorgdienst.


Was u niet thuis toen onze bezorger bij u langs kwam? Dan vind u een kaart in de brievenbus met daarop informatie over uw pakket. Dit kan zijn dat het pakket is afgegeven bij uw buren, of dat de bezorger de volgende dag een nieuwe afleverpoging doet. U kunt ook zelf een tijd of plaats kiezen na de eerste poging, dit kan met de code op het bericht dat de postbezorger voor u heeft achtergelaten, dit kan tot 22.00 uur.

Lukt het niet om het pakket bij de tweede bezorgpoging bij u af te leveren dan bewaard PostNL uw pakket twee weken voor u op een PostNL locatie bij u in de buurt.  Als u de zending op gaat halen, dient u zich altijd te legitimeren. Mocht u uw pakket niet binnen die tijd hebben opgehaald dan ontvangen wij het pakket retour van PostNL, wij zullen uw bestelling dan annuleren en de gemaakte kosten doorberekenen en inhouden op het retourbedrag.

PostNL bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag.

Mocht u uw bestelling niet hebben ontvangen raadpleeg het Track&Trace nummer, is het pakket niet aangekomen of zoekgeraakt, neem dan direct contact met ons op zodat wij een onderzoek kunnen laten instellen door PostNL. Stuur een e-mail met uw naam en ordernummer naar info@borabags.nl

Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden alles standaard traceerbaar met PostNL. Wij verzenden alles per pakket en daarvan zijn de verzendkosten € 6,95 voor Nederland en België. Is het totaalbedrag van de bestelde artikelen binnen Nederland of België hoger dan € 150,00 dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening, als u van zo'n bestelling artikelen retourneert en daarmee het bestelbedrag van de artikelen die u behoudt onder de € 150,00 uitkomt dan brengen wij alsnog de verzendkosten à € 6,95 in rekening.


Bora Bags is niet aansprakelijk voor het zoekraken van post, wij verzenden de pakketten standaard als traceerbare post met PostNL. Als u als klant een foutief adres of postcode of huisnummer heeft opgegeven, en het pakket door deze reden niet bij u wordt afgeleverd of zoekraakt dan kunt u ons hiervoor niet aansprakelijk stellen, als het pakket daardoor weer naar ons retour wordt verzonden, worden die verzendkosten door PostNL aan ons doorberekend. Omdat u de fout heeft gemaakt zullen wij de kosten hiervan op u verhalen. De adresgegevens die u heeft ingevuld worden geautomatiseerd ingevoerd en op het verzendlabel afgedrukt.

Als u een afleveradres invult waar een bedrijf is gevestigd, dient u zowel de naam van het bedrijf als uw persoonlijke naam te vermelden bij de bestelprocedure. Het kan namelijk zijn dat door één van beiden niet te vermelden, het pakket niet bezorgd wordt door PostNL en vervolgens bij ons retour komt. U bent hiervoor zelf verantwoordelijk en wij zullen de gemaakte kosten aan u doorberekenen als dit gebeurt.

Wilt u uw bestelling verzekerd verstuurd hebben dan dient u dit aan te geven via e-mail voordat u bestelt, u betaalt dan een meerprijs voor de verzending. 

Kan ik een bestelling laten afleveren op een postbusadres?
Het is niet mogelijk om een bestelling te laten afleveren op een postbusadres. U kunt uw pakket wel laten bezorgen bij een PostNL locatie bij u in de buurt en het daar ophalen. U kunt hier een PostNL locatie bij u in de buurt vinden; https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/ophalen-op-een-postnl-locatie/


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, het is mogelijk de artikelen uitsluitend op afspraak af te halen. U dient dan uw bestelling niet te plaatsen in de webwinkel maar een e-mail te sturen naar info@borabags.nl om het artikel (liefst met foto of link) te reserveren en een afspraak te maken, vermeld daarin uw telefoonnummer zodat we u kunnen bereiken.


Ik heb meerdere producten tegelijk besteld, wordt dit in een keer bezorgd?
Ja, alle producten worden in een keer geleverd, mits voorradig. Wij nemen in geval van niet voorradig contact met u op.



Heeft u nog verdere vragen?
Aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op;
E-mail : info@borabags.nl